Minna vänner....!!!!!!!!

Jag har så skysta vänner!!!!!!
Jag älskar alla minna vänner alla i min klass, jag är lite blygg och de, men jag har börjat skäna en ny känsla...liksom jag känner mig inbjuden,haha men det är faktist sant!!
Men älskar bara minna vänner!!

Men tja iallafall.
Igår så gick jag till vällingby och titade lite, men obs köpte ej något!!!
Men gick runt och titade lite sedan så gick jag till asambespel, och ja fick med mig Vida, Tack vida för att du följde med!!VI hade jätte-roligt!!!!!!!
Men sen ja...
Idag i skolan så var jag med lite med Vida, Lunus arle,bujin, och ja några till.
Men ja det var roligt!!
Men ja kommer inte på något mer att skriva nu...Men ses, ska typ sända ut vinare i veckans blogg, idag eller imorgon!!
Men ja får se när det blir...haha, ja
Sedan på fredag då kommer en gammal klass kompis och hälsar på, det ska bli jätte-roligt!!
Men hej...skriver mer imorgon.
Kanske sticker ut en stund men får se...
Pussssss o krraaaaaaaammm/Absolut älskar alla minna vänner Hanna!

Liten bild, men ja får dugga...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har du frågat dannie gå in på chatten nu??

2011-02-23 @ 14:46:09
URL: http://hahahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0