Melodifestivalen idag!!!!!!

Jap det stämmer idag är det melodifestivalen!!!!!!!!
Jippi!!!!!!!!!
Älskar denna dag...
Det enda som är tråkigt eller var tråligt var att städa jag fick städa idag typisk men har ialllafall gjort det nu...Haha...
Städa i ingen höjdare men ibland måste man...
Aja...
Ikväll blir det alltså tv-kväll som jag har sagt eftersom det är melodifestivalen då...
Just nu är det bara timmar kvar haha...
Åhhåå Vad jag längtar...
Aja...
Ska fortsätta med datan så att jag hinner eftersom mamma snart kommer hem hon har varit i Skåne ett tag...Ja...
Men föra årets vinnare på melodifestivalen var anna bergehendal...
så här ser hon ut...

Jag tror denna bild togs precis när hon hadde vinit och blir interjuvad.

Denna bild togs säkert när hon sjöng...
Aja...
Måste ladda nu inför melodifestivalen genom att titta lite på yutube på klipp från melodifestivalen....
Har ni någon favorit från mello genom tiderna??
Avslutar dagens blogg genom att visa lite bilder på mig själv...
Kraamm o pussssss alla sötnosar/ Eran coola blogg-skrivare
www.desainadinblogg.se
widthjag är bästJag är bäst
Ha ha ja...Kom på att jag hadde en till bild på anna berghendal...
Här kommer den...

Anna berghendal med sång-fågeln
Hejdå då vi ses imorgon...
Kraamm o pusss / Hanna

Kommentarer
Postat av: Issa

Sv: Tack så jättemycket :D

2011-02-05 @ 17:27:33
URL: http://issas.se
Postat av: cassandra

Hahaha så söta bilder! :P

Riktigt fin blogg du har.



sv: jag älskar också nagellack! Tack <3

2011-02-06 @ 13:48:17
URL: http://elfmaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0