Lördag, hemma sjuk

Hej bloggen, eftersom jag är sjuk så aa kunde inte jag och nattis choppa...Åhå Besviken jag är  :( :(
Men jag hoppas vi kan choppa imorgon om jag kanske mår bättre eller nesta vecka eller aa den helgen alltså nesta helg...Men har kitt ont i halsen ja...
Såg nyss på tv attt vi fick ett brons i slalom...Haha, ja det var jue kull!!!!!!!
Iallafall har inte så mycket mer att skriva....
Men idag är det jue melodifestivalen!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blir så glad!!!!!!
Alltså ikväll blir det tv-kväll med Chips och kanske popkorn och godis...MUms musm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja...Kanske skriver mer sedan...Haha
Glöm inte anmäla er tilll veckans blogg!!
Hejhej ses kansek senare...
Puuussssss o krrrrrraaaaaaaaaaammmmmmmm/Chopping-sugna hanna
www.desainadinblogg.se
Ingen chopping...LEDSEN...  :( :( :( ;( :( :( :( :(((((( :::((((( :( :( :(
Ledsen som ni ser!

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-19 @ 17:29:36
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0