lite bilder och en till sak...

Tjoho!!!!!!
Vet ni vad som hände idag...
Jo jag sov länge sen hade jag förstårs bråttom till skolan...
Jag hade redan packat ner allt i skolväskan och mobilen...och nycklarna trode jag...
Men sen visade det sig att jag hade glömt dem hemma så fick ringa pappa på sista lektionen...
Sen fick jag sitta och vänta i trappupgången i 1 timme....
Ja när jag satt där grejade jag med mobilen då tog jag denna bild:.......

Ja...ok sen var jag ju hoss nathalie resten av eftermidagen...
Åt pannkaka till mellanmål när jag kom eftersom jag var jätte hungrig.
Sen skrev vi lite låtar eftersom vi inte hade något att göra...
Sen så gick vi en promenad...
Bilder från promenaden kommer här...

Sen också fick vi pengar så då handlade jvi choklad...

Mmmm...smaskens....
Ja nu måste jag bara fiksa lite nathalie ställer massor av frågor till mig gång på gång...
Ja men ällrligt...
Kommer dagens autfid om en stund vänta bara ett tag...
Hejså länge...

Puss o Kramm/Mmm Älskar choklad

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: min dag har vart bra:D sj?=

jag har en tävling nu på bloggen där du kan vinna en bikini/monikini från fashionbox.se!

kika bloggen för att läsa om regler!:)

2011-02-02 @ 21:42:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0