Hejhej

Ja tja!!
TRor nattis är sjuk idag också, men ja hoppas iallafall att hon blir frisk tills på lördag,KRAM Nattis!!

Men det är iallafall inte det jag ska prata om nu, en klasskamrat som har slutat i klassen kommer och hälsar på imorgon på klassen, sedan ska hon sova över hos mig sedan följer hon med och choppar på lördag!!Åhå, det kommer bli jätte-kul, hon hänger med hem sedan på eftermidagen,tja vet facktist inte rigtigt men tror att vi kanske kan vara på ådis...
Ja, men det kommer bli jätte-kul

Idag på var jag med, Vida, josef, Esti, Elsa, Samir, Daniel, Dannie, Linus Arle, Ilker, Linus M, Joakim, kanske någon till, men kommer inte på.
Men vi lekte iallafall kull, det var jätte-roligt men sen typ när det var bara 5 minuter kvar av rasten så var jag jätte trött , och svetig och minna ben kändes som gummi, det gör dem fortfarande nu men inte lika mycket nu, men sedan hade jag typ också värsta huvudvärken när jag kom in var så andfåd men det gick över efter typ bara en liten stund
Men iallafall, imorgon skriver jag iallafall mer sedan ja imorgon skriver jag mer nu ska jag bara sitta här och chilla , digga lite fb, tja kanske sticker ut annars eller ja, får se.
Men ses allihop imorgon då kanske jag inte hinner lika mycket men ja då berättar jag på söndagen eller på lördag, får se men hej iallafall!!
Jag är bäst
FRÅN  2009.
Söta jag!!
Eller coola jag, nej tycker nog jag är mest söt på denna bild, haha!
Men ses iallafall!
STOR KRAM!!
Pusssssssss o krrrrraaaaaaaam/Söta Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0