fick sitta och vänta på trappan i en timma nästan...

Heej...Nu är jag hemma eller jag var typ hemma vid typ halv 2 tiden...Fick sitta och vänta på mamma och Riber tog jätte lång tid...Åhå...Men aja sånt är livet...
Idag hade vi iallafall vikarie...Annars var det typ en helt normal skoldag.
Tja...
Har inget mer att skriva nu...Fast måste svara på frågorna från frågestunden...Men aja orkar inte med dert just nu...Antingen blir det imorgon eller typ senare...
Aja...
Ska kolla facebook och Kpwebben...Sen får jag vell se vad jag gör någoting som är säkert är iallafall att jag ska gör läxan men jag tror jag gör det efter maten...
haha
Men hej så länge då!!!!!
Pusss o kraaaammmmmm/Eran blogg-skrivare...

Kommentarer
Postat av: Rabrob

hej

jag skulle verkligen uppskatta om du kikade in och röstade på mig i en tävling kika in och hör av dig?=)

2011-02-09 @ 19:02:33
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0