Chopping i kista

Tjatja, hanna här!!!
Detta blir bara ett kort inlägg, men ja ni får ändå vara nöjda.
Idag har jag iallafall varit i kista och choppat, vi var inne i new yoker där köpte jag en tröja sedan i många fler på H&M tillexempel, haha men det var kitt kul köpte två tröjor och spink och knhets pryl
DE som var med var monne som sov över hos mig sedan nattis gumman älskar dig sedan så hennes kompis aida, men älskar alla er, (Nattis!!<3<3XD)
Sedan när vi tog en paus så haha, så började nattis och monne as garva det var kitt  kul, men jag och aida höll tyst, haha.
Men det var iallafall as kulll allihopp vi.
Menmen...
Ska titta påmelodifestivalen nu, hejehj!!
Puuuusssssss o krrrrrrrraaaaaaaaam/Glada hanna!!

Bilder kommer om några dagar...ses
Puuuuuuusssssssssss o krrrrrrrrraaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmm/Hanna, panna!!, Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0