6 februari

Hello!!!!!
Idag är jag bara hemma har satt mig vid datorn för att chilla lite...
Haha...
Ja men jag har faktist inte bara varit hemma idag...
Jag var i ådalen och åkte skridskor...haha.
Men det var vell roligt...
Ja men nu är jag bara här på datorn...
Ska titta på melodifestivalen igen...älskar programledarna i år...
Jaja...
Dem som gick till finalen direkt var...
Danny med låten in the clab...

Och Swingfly låten kommer jag inte ihåg...

Och dem som gick till andra channsen var...
Pernill anderson...

Och så jenny silver...

Jenny silver var med föra året också sen är hon programledare i ett program som heter ponnyakyten och danny är med i E.M.D i vanliga fall...
Swingfly vet ja ej vem det är...
Och pernilla andersson en sångerska förmodar jag...
Aja...
Ska titta på fc nu sen måste jag arbetta med ett föredtag typist men sånt är livet...
Åhhåå vad jag läntar till nästa lördag...
Kan knappast vänta...
Hoppas att programledarna sköttersig bra då...

Marie serneholt och Rickhard ohlsson...
Kramm o pussssss/ LIlla oskyldiga jag...
www.desainadinblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0