Sen frukost idag... Snö :/

Heej! Idag blev re sen frukost, asså käkade frukost runt halv 11. Haha...!!
När käkade ni frukost idag?
Amen det är ändå helg, det är skönt! Inge stres och så. Inge skola ba. Orkar nt tänka på de faktiskt.
Men iallafall, mami ringde farmor för att höra om pappa åkt, och aa de hade han faktiskt! Bra...! Så nån gång idag ikväll kanske eller nåt liknande så får vi en bil igen, fett skönt det kommer bli. Kanske vissar bild då. ;)
De snöar här hos mig..Yay, fast vet nt, jo men är glad åt de!! Snön hör liksom till, men visst den kan vara väldigt jobbig också. Hoppas att den iallafall ligger kvar ett tag nu.

Men igår ikväll efter jag hade sett på spåret så kollade jag lite på tv4 och då var det en gala för årets hjältar och en tjej som heter Milla typ, hon var en hjälte eller årets förebild. HON är verkligen en hjälte enligt mig!!!
AAa och hon säljer bullar för 10 kr  och så ger hon dem pengarna till radiohjälpen och så, till fatiga barn i afrika. HON VAR SÅ FIN!! HON ÄR ÅRETS HJÄLTE ENLIGT MIG!! <3333
Hon hade också en blogg www.bullhjälpen.blogg.se tror jag, men sök annars bara på gogle på bullhjälpen så hittar ni det säkert. Där kan ni läsa mera om hur ni kan hjälpa barnen, och aa alla vuxna!! :D
Men ska kolla på tv4 nu på lite program och tråka fram till lunch.
Mami ska fixa i vardagsrummet och Riber kollar tvn.
Så skönt att ha ett eget rum, att vara för sig själv!! Amen kolla iallafall gärna klippet från hjält galan på tv4 om ni vill, de är värt det!!

BULLAR!! Hört att hennes bullar är GOA!! Så skicka in i hennes blogg eller sök på den nu.
Hör av mig!
Puss//Hanna

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag åt frukost alldelles nyss haha!

sv: Det låter jättekul :)

Hästar är underbara!

kram

2011-12-17 @ 12:10:44
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: wilmaaa

okej!

2011-12-17 @ 12:43:40
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0