Härlig dag på stan

Sorry att jag nt bloggade igår men hann tyvärr nt, ska ladda upp nya foton i detta inlägg så blir mycket nu.
1. FÖRST berättar jag om igår

Men igår hade jag en superdag med Natta, roligt hade vi verkligen...
Vi drog in till stan vid ungefär halv ett sen var vi där o ja gick runt lite och kollade shoppade lite ni får se bilder på det senare, sen käkade vi på donken. Senare drog vi till Natta en stund sen drog vi till ängbybadet käkade där och så...badade också såklart!!!!!!!
Iiiiii!
Det var iallafall kul, kommer alltid minnas den dagen.

DET var vi alla barn JAG i den rosa bikinin den är från Triumph. Sen win jenny och nathalie
NAJS
Sen Var nathalies, Jennys och Wins mammor med också.

NU berättar jag lite om dagen i dag...

2. Dagen idag i stan
Var i stan idag kul var där med pappa o lillebrorsan RIBER
Sen var vi där, vi var på tekniska museet och där kollade vi på rymdraketer, spännande  faktiskt.
Iiii men det var det sen kunde man bygga lego " Låt fantasin flöda "
Sen fanns det ett ställe där man kunde leka, man kunde typ experimentera där sen fanns det flygplan.
OM en stund kommer mer inlägg iallafall men först demhära bilderna som vi också tog igår.

Jag på tunnelbanan igår, :)

TSssssssss, hör om en stund.

( SENARE blir det merlin)

Har ni sett merlin elr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0