Tjenare, lite infomartion nu.

jap , nu kommer lite information och även lite om min dag.
Ja men idag var det jue skola igen, måndag, ni fattar.
Men efter skolan så hade jag cello i bromaplan...ska börja träna inför sommaren konsert, alltså cello avlutningen.
Jap, men det ska nog gå bra.
Men ja imorgon är det iallafall orkester, och två från klassen, vida och aida ska börja, de spelar, alltfiol och vanlig fiol. Men vi kan iallafall bli musik kompisar, konsert och sånt samtidigt.
Men mm ska komma med lite information nu.
Ni vet dagens blogg som jag hade igår, vinnaren avgörs imorgon istället.
Men ska titta lite på facebook och ja sedan ses imorgon!!
PUSS o KRAM/ lilla hanna
Jag är bäst
Gammal bild

Kommentarer
Postat av: emma

Nejdå, haha :) Längtade tillbaka redan innan så det är lugnt ;)

2011-04-11 @ 19:36:00
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket :D

2011-04-12 @ 07:22:32
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0