Lång-fredagen

HI!
Ja lång-fredagen idag!
NICE!
+ Att jag får veckopeng...NU har jag ungefär, 220 och någoting, NICE igen!
Men vi ska ändå tvätta snart typ imorgon, så då får jag mer, då kanske jag har....240 någoting.
MEN ÅÅÅ, Orkar knappt vänta tills jag har 1000 pengar, men måste, faktist. När jag ha 1000 så ska jag gå och stor choppa.
JA!!!!!!!!!!
Sesan ikväll blir det också SÅ SKA DET LÅTA! JA!
haha.
mm!
Är också fortfarande lite sjuk så ja, får väl också villa lite.
Men ska digga fb nu och spela lite på datan.
SÅ kanske hörs senare, eller så hörs vi imorgon, PUSS!
Imorgon kommer också dagen blogg!
Var gärna med då!
STOR KRAM o EN STOR BLÖT PUSS.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: - nanna :)

sv: tack så mycket, detsamma :D

2011-04-22 @ 22:06:05
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/
Postat av: LINN - foto, mode, vardag

Sv: Tack så jätte mycket! Allt bra med dig? :) Kram

2011-04-23 @ 00:35:24
URL: http://linnslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0