9/4 lördag

Lördag idag, skönt!
Änu tja har jag bara hunnit ta en liten skön cyckel-tur...det var verkligen skönt.
Hela familjen cycklade också eftersom lillebrorsan har lärt sig att cyckla.
Haha, men det passar jue , han ska jue börja skolan till hösten, Grattis till honom, haha!! <333
Meh ska illafall svara på lite frågor och kommentarer just nu sedan ska jag digga lite fb..haha, mm.
MEN vi hörs vel om en stund....kanske dagens blogg eller någoting idag också, men vi hörs, och tävlingen förstårs men den kommer kanske imorgon eller på måndag.
MM...men bjuder på en gammal bild idag....
jag är bäst
Jag, hhaha, min första bild, jag hade på denna blogg. haha så jag såg ut, och m den är gammal på andra sät också , den är från 2009, det var gumman som tog den, haha, aa är nog lite snyggare iallafall nu...men svar på frågorna det kommer nu, puss!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kika gärna på min designauktion: http://xoxonicole.com/2011/april/designauktion-romance.html



Lite romantisk.. :)

Har även desinger upp på Utförsäljning, du hittar dem i min Bloggdesign aktegori på bloggen.

2011-04-10 @ 15:52:24
URL: http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0