Höstlov!!!

Idag är det fredag......Jipppppppppppiiiiiiiiiiii!!!!!!
Sen nesta vecka börjar höstlovet.....Eller feresten höstlovet har redan börjat.......
Jiiiiiiiiiiipppppppppppppiiiiiiiiiiii!!!!!!!
Men men.......Ska sluta skrika så ni inte får ont i huvudet!!
Jag kanske ska berätta vad jag har gjort idag........
Jo idag har jag varit i skolan.
Vi hade musik.
vi hade även Engelska.
Jag tror jag hade mitt bäst resultat hitils på Engelskan idag.
Jiiiiiiiiiiiiiippppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
Menmen......
Ikväll ska jag nog ha tv kväll.
Ha nu en fortst trevlig dag!!!!
Baybay,,,,,,,,
Kram Hanna!!!!
Bjuder på en gammal bild idag......


Nu är det plötsligt vinter......
jag är bästJag är bäst
vinterbilderna var från föra vintern.
Dem andra var från typp nån vecka sen.
Kommentera!!!!!

Kommentarer
Postat av: becca

sv: tack ;) hur mår du?

2010-10-29 @ 15:28:57
URL: http://kjellbeck.blogg.se/
Postat av: Tawnie

Åh jag längtar tils vintern! Snöar det hos er? ^.^

2010-10-29 @ 16:03:49
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0