skola....

Ja, tänk redan i morgon är det skola igen....
Det här höstlovet har gott så fort....
Här kommer en hösbild...

Fin bild ellerhur?
Jaja....
Idag har jag inte gjort något specielt, jag
har vart och handlat på förmidagen.....
Jo föresten min mamma har åckt till skåne.
Hon ska vara där till söndag.
Jaja...
Hiner inte tita på bloggar just nu....
synd men hinner faktist inte!!!
Men ni som har kommenterat era bloggar har jag hunit tita på!!!
Nu ska jag tita på en film med min pappa och lillebror och äta lte chips....
chips.....Mmmm!!!!!!!!!
Efter vi har titat på film så ska jag packa gympapåsen ochta en skön dhuc....
Sen ska jag krypa ner i min sköna säng och sova got!!
Kommer ett inläg imorgon!!!!
Kommmentera gjärna då gjör ni min dag bättre!!!
Godnatt sov gott!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack :). Okej ;p

2010-11-07 @ 18:53:03
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0