Nya skor!!!

Hej alla bloggläsare!!!!
Nu har jag komit hem....Eller jag har kommit hem från att vi har varit och köpt nya skor till mig!!!
Jag är jätte-nöjd med dom!!!!DEm är skitt snygga!!!!

Ungefär så ser dom ut.....Inte rigtit så men nästan......
Aja...
Ni kanske undrar vad jag gjort idag?
Menmen...
Idag har jag varit i skolan.......DEt var en helt vanlig skoldag.
Jag har alltså inte gjort något specielt idag....
Vad har ni gort?
Aja.....
Nu ska jag nog titta på era finna komentarer eftersom jag inte kommer på så mycket att skriva nu....
Kommer ett inläg imorgon när jag kommer hemfrån skolan.....
Jippi!!!!!!!!!
Men pussssssss och kram och ha en fortsat trevlig dag!!!!!

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

snyggga!

2010-11-19 @ 15:55:52
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0