Jobb.....

Hej bloggen!!!
Idag har jag varit med pappa på
jobbet, det var halvdag på hans jobb så
vi åkte och skäckade makdonals....Det var så gott eftersom jag inte äter på makdonalds så ofta.....Mmm!!!!
Jag tog en hamburgare, det var bejkon på.

Jaja.....
Igår var jag typ i vällingby på eftermidagen och handlade.
jaja...
Det var någon som hadde frågat hur gammal jag är, då kan jag
säga att jagär 11år.
Gamalt helerhur?
Skoja lite det är inte så gammal.
Nu ska jag tita på bloggar!!!
Jag har redan titat på era fina kommentarer, jag ärså nöjd och glad för dom!!!!
Jaja.....
Om ni vill att jag ska fortsätta att vara glad så kommentera!!!
Puuuus och kram Hanna!!!
M/V Hanna!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack sötnos! :)

2010-11-05 @ 16:07:06
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0