Har gjort läxan.......

Hej bloggen!!!!!!!!!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men igår hann jag faktist inte skriva.....Jag hade fullt upp hela dagen.....Sorry!!!!!! Men jag lovar att jag ska försöka skriva så ofta jag kan!!!!!!!
Aja.....
Var glada att jag skriver i dag iallafall!!!!!!!!!!
Menmen.....
Jag har gjort läxan nu.......Jag fick göra engelska och stödord till en läxa. Men det roligaste idag var att spela cello!!!!!!! Jag har ju konsert den 7 december på en tisdag i cello.....Jag har fått jullåtar som jag måste träna på tills dess.....Men det blir nog kul!!!!!!!
Aja....
Nu ska jag ordna lite på datorn!!!!!!!!!!
Ha en fortsatt trevlig dag!!!!!!!!! Jag skriver imorgon!!!!!! Hoppas det iallafall!!!!!!!!!!!
Bay bay!!!!!!!!!
Kram!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0