Grattis!!!!!

Tja bloggen!!!!!
Idag vill jag grata min kompis natta (Nathalie)
på hennes födelsedag!!!!!
Grattis på födelsedagen!!!!!!!
Hon fyller 11år, och fyller år den nionde november.....
Grattis!!!!!

Grattis till henne!!!!
Hennes blogg är www.jagbast.blogg.se
Menmen.....
Jag kom nys hem från skolan har bara ätit melanmål....och spelat cello!!!!
Cellon var roligast!!!!!
Menemn.....
Jag slutade kvart över 2.......Vilken dit slutade ni?
Nu ska jag tita på yutube typ får se och ikväll ska jag nogg gjöra läxan och tita på tv.....
Det blir roligt!!!!!
Har bara en fråga till er blogg läsare......
Jo.....
Följer ni någon speciel blogg?
Isåfall så kan ni väll skicka en kommentar och berätta snälla!!!!!
SNÄLLA!!!!!!!!
Men men.....
Sätt igång nu och gjör dagebs kommentar för dagen!!!!!!
Baybay.....
Ses!!!!
Puuuuuuussssssssss och kram Hanna!!!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda <3

Hej! :)

Din blogg är också jätte snygg ;D

Jag följer många olika bloggar, allt från

Bekantas till kändisars bloggar ;)

Ja, det är ju kul om vi kollar på varandras bloggar! :)

2010-11-09 @ 16:30:05
URL: http://thildaaaas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack sötis du kommer ihåg min födelsedag också vi ses imorgon puss och kram natta din gammal vän...

2010-11-09 @ 20:56:16
URL: http://jagbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0