Sjuck.

Tänk att man blir sjuck...
Varför blir man sjuck?
Ja antagligen så blir man smitad...
Eller det kanske kommer av sig själv...
VAD TROR NI?
Jag vet faktist inte vad jag tror...
Det kanske börjar med att man får en förskyldningsblåsa på tungan...
Ja det finns många saker eller allternativ...
Men för mig började det iallafal med att jag hadde en förkyldningsblåsa...
Eller så blev jag smitad...
Ja vem vet...
VET NI?
JAG VET EJ...
En sak vet jag...
Jo...
Jag vet att det är dö trist att vara förskyld...
MEN DET VET VI NOG ALLA!!!!!!!
TRÅKIGT ATT VARA FÖRSKYLD...

MEN DET ÄR MYSIGT ATT VARA HEMMA ÄNDÅ OCH MYSA!!!!!!!!
DET ÄR ÄNDÅ RÄTT SÅ SKÖNT ATT SLIPA SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så himla glad
Men när man kommer tillbaka till skolan väntar det läxor och annat på bänken...

HOPPAS JAG BLIR FRISK SNART!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0