Lucia

Idag är det lucia...Eller det var lucia i morse.
Såg ni på lucia i morse?
Det gjorde jag!!
Jag är som sakt sjuk som jag har sagt flera gånger...
Även om jag är sjuck så lyckades jag komma upp på något konstigt sät...
Jag drog mig upp vid Kvart i 7 tiden och tog på mig lite kläder, sen gick jag upp och tog en filt och tidade på lucia...Det var masor av låtar som jag kände igen.
Efter lucia så åt jag frukot, det blev gröt och en god smörgos.
Här kommer litte lucia-bilder som jag hitade på gogle...
Lucia...

Lucia och en sjärngose...

Sankta lucia...Kan ni den sången?.....

Lucia i papper...

Jap....
Det var bilderna...Jag hitade alla på gogle...På gogle sökte jag efter lucia och då tog jag dem här bilderna...
Det kommer säkert fler inläg snart om en stund...Iallafal ett.
Aja....
Hej så länge!!!
KRAM!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: haha, tack så mycket :)

2010-12-13 @ 11:12:07
URL: http://johannamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0