Jag....

Namn: Hanna

Ålder: 11 Fyller 24 augusti

Bor: I ett hus

Intressen: Kompisar, musik, datan och tvn

Gillar inte: Jag är inte så sportig

Favorit mat: All mat

Värsta mat: Brokoli lök gröna ärtor

Favorit färg: Blå, Vit, Svart och mörk lilla

Husjur: Inga, men älskar djur

Favorit blogg: Alla som läser min blogg har bra bloggar

Sämsta blogg: Ingen, alla är bra

Hur jag är som person: Jag är en glad och snäll person, lite tyst låten

Hur jag ser ut:

Hårfärg: Ljust

Ögon färg: Grön


Det var alla frågor....Nu vet ni lite om mig eran bloggskrivare.
Kramar från en glad tjej!!!!!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja men visst! :D

2010-12-03 @ 14:56:29
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0