Igår och idag......

Hej!!!!!!!!!!
Förlåt att jag inte skrev igår.....Men jag hadde fult upp.
Jag håller på att öva till ett so prov som jag ska ha till på tisdag.

På tisdag så har jag konert i cello.....Jag ska ha julkonsert......Det blir kull!!!!!!!! Men jag måste öva mycket.....Jag ska öva i kväll.
Så här ser en cello ut......

Här kommer också bilderna som kommer hänga med fram till den 24 december.....Alltså julaftån.

Aja......
Imorgon blir det skola och cello!!!!!!!
Det blir nog kull!!!!!!!
Jag är så nervös till på tisdag eftersom jag har prov och cello konert....Den börjar fem.
Aja.....
Nu ska jag greja lite på datorn sen så ska jag till tvätstugan.
Baybay!!!!!
PUSSSSSSSSSSS och KRAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- okej !

2010-12-05 @ 15:32:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0