20 december.

Tjingallong!!!!!!
Idag är det den 20 december!!!!!
Det är bara 4 dagar kvar tills det är julafton!!!!
Jag är så nyfiken på vad jag får...Hoppas jag får något fint!!!
Igår satte vi  upp våran gran...Men den var så frusen så att vi kunde inte pynta den.
Vi ska pynta våran gran idag, ikväll tror jag att det blir.
Har ni pyntat eran gran ännu?
Men äntligen så börjar det bli lite julstämning hos oss!!!
Är det julstämning hos er?
Vi har bakat lussebullar men inte peparkakor.
Har ni bakat peparkakor?

Jap...
Det var julgranen som kommer vara med fram tills den 24 december...
Men jag har tagit bort en bild som jag tröttnade på.
Aja...
Idag är jag hemma...
Jag gick till vårdsentralen i morsse med min mamma och lillebror.
Min lillebror hadde skärpokoper men inte jag.
Men jag tror nog ändå att jag ska vara hemma imorgon...
Jag får se hur jag mår.
Menmen...
Annars har jag vell inte gjort något specielt idag.
Jag har ätit lunch...Till  lunch fick jag potatis och stekt ägg.
Mmmm...Det var rigtigt gott!!!!!!
Ikväll blir det tv-kväll tror  jag.
Vad ska ni göra ikväll?
Aja...
Nu ska jag nog greja lite på datorn.
Hejdå!!!
KRAAAAAAAAMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Hälsningar eran bloggskrivare!!!!!

Kommentarer
Postat av: jonna <3

fin blogg :)

kolla gärna min och kommentera å följmed bloglovin'

kram <3

2010-12-20 @ 17:25:03
URL: http://mittlivsomjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0