Sammanfattning år 2012

Hela det här året har varit väldigt bra tycker jag, kanske rentutav bästa på hela 13 år!
Här är första inlägget år 2012: http://presentl.blogg.se/2012/january/landet.html#comment
Tycker verkligen att skrivandet har förändras, kanske lite mer läsvärt nu än innan? Eller ja, det är iallafall det jag är ute och söker lite efter om man säger så.
I vilket fall som helst, så det här året har vart superduper bra, bytt skola bla och fick en härlig start i nya skolan, dröjde ett tag men sedan satte det fart med vänner och nu har jag riktigt  kommit in.
Innan, i början av året gick jag ju på en annan skola och där hade jag det riktigt bra, den sista tiden där var absolut bäst... Med Vida alla dagar, haha, vilka minnen. När vi gick där fram och tillbaka på skolgården <3
Så härligt att tänka tillbaka på ett så bra år! Tänk tillbaka ni också, om ni haft ett bra år :D
- Vad rörigt det här blir - (Ja det känns faktiskt så)
Nu är det bara några dagar kvar på året och jag ska passa på att riktigt njuta av resten av det här året och av jullovet.
Ha nu några riktigt bra sista dagar på året, kram <3
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Ja, det är härligt att tänka tillbaka & minnas :)

2012-12-26 @ 16:31:30
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud vad härligt att höra om ett sånt bra år! Hoppas att nästa blir ännu bättre ;)

Sv: Det är supergott!

2012-12-26 @ 21:06:09
URL: http://slil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0