Landet

Heej sötsiar, på landet nu, utan internet men har ccimviq sak till dattan men kommer iallafall inte blogga tror jag, göre när jag kommer hem! <3
Nu äre iallafall Januari, hoppas att ni har ett najst år!
Kanske fixar gästbloggare, me orkar nt bry mig just nu, får se hure blir...
Sötisar, ska lägga mig och läsa men först ta en skön dusch och bli lite fräsch hära, svarar på kommentarer när jag kommer hem.
Massa Pussar till er o saknar er shit mycket!! <3333 <3

Bjuder på gammal bild på mig från år 2011 på hösten.
Nu äre 2012
HEY 2012!!
HEY HEY HEY HEY HEY HEY HEY HEY HEY!!
HEYDÅ sötnosisar, hörs runt den 9-10 januari.
Massa kramar o pussar igen!

Kommentarer
Postat av: Angie Obell

Tack :)

2012-01-03 @ 19:58:41
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0