Tråkig dag...

Lugn och alldeles för tråkig dag!
Det ska hända lite mer saker tycker jag, som att få gäster... Menmen, denna helgen blev väl ilf helt ok.
I fredags åt jag socker popcorn, vet det låter knäppt men det var därför att borsan hade gjort ett litet bus, han hällde typ socker i saltskålen och salt i sockerskålen så istället för salt som man ju ska ha så blev det sockerpopcorn. Rätt gott faktiskt :P :D
Men idag då jag sa ju att dagen hade vart tråkig.
Har hjälp brorsan med legobygge rätt mkt idag, han ville det, läsa. Läser just nu en bok som heter "Jag väntar under mossan" Den är sjukt bra men har snart läst ut den. Läser som en galning nu, haha :P
Läser ut bok efter bok, efter bok osv, sov...
...
Men vart ute lite också, inte speciellt kul. Mycket roligare att vara ute på landet så det så, åh vad jag längtar till landet hörni... :( Måste vänta ända till jul, julovet och kanske ännu lääängre innan jag får komma till mitt älskade land <3 :(( ÅH!
 
Nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra... Fixa en video, fick en fråga om jag kunde visa alla mina koftor av en på youtube så, men visar självklart på bloggen oså sedan, kanske följa med mami till tvätten och tjäna 20 spän vilket är tråkigt men nödvänligt för att bli 20 spän rikare, eller kanske ska jag se på film med pappa och brorsan, dem skulle se på "Harry Potter", 2an för att dem har läst den boken och vi har filmen hemma så. Men då tjänar jag ju inte 20 spän. Vad skulle ni hittat på?
Något jag vet ilf är att det kommer komma ett till inlägg :)
USCH, är så trött, har vart det ända sedan i fredags, vill bara sova... GODNATT!
Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Saraa

sv: Ja, vad kul att du också spelar stråkinstrument! Jag har spelat i 8 år ungefär ;)

2012-09-23 @ 16:44:48
URL: http://violinlife.blogg.se
Postat av: Fanny

SV: Jaa, men det blir inte lika gott när smaken har gått ur :/
Hmm, det vet jag faktiskt inte. Jag har ingen direkt favorit, men jag gillar det tuggummit som jag visade, Mentos tuggummi, Extra tuggummi med smak av mint, melon eller jordgubb. Det var någon mer smak jag gillade med frukt, men nu kommer jag inte ihåg vilken den är.
Okej, vad roligt! För mig spelar det ingen roll om böckerna är tjocka eller inte, bara de är bra. Jag skulle verkligen vilja ha mer tid att läsa, men det är inte alltid så lätt.
Brukar du läsa på engelska då? Jag har flera böcker som jag vill läsa, men de är på engelska så jag är lite osäker på hur mycket jag skulle förstå. Jag får väl ta och testa någon gång helt enkelt, antar jag. (:
KRAM !

2012-09-23 @ 17:33:02
URL: http://fantanizer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0