Grekland!

 Åh sjukt vackert, håller ni inte med? Jag skulle sjukt gärna vilja åka dit... Maten där, den verkar ju så himla god, ostar, men det finns kanske mer i frankrike men all denna mat i Grekland, den låter ju så god :D
Och det är så vackert i Grekland,... Fina stränder, ah kolla bara på denna bilden (tagen från google) alldeles blått klart vatten!
Språket i Grekland tycker jag också är väldigt häftigt, det låter väldigt coolt :D
Ju, gud vad jag vill åka dit....
Vad tycker ni om Grekland? :)
Kraam <3

Kommentarer
Postat av: elsa:D

Hej sötis jag ber om ursäkt för så sent svar!
Allt bra med dig idag?:D
Kram!

2012-10-11 @ 19:48:10
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0