Mitt drömbröllop...

Hahaha, att jag ens tar upp det, flera år kvar och väldigt svårt... Men lite lkanske jag vet? ;)
 
(En låt som vi spelar på orkestern, det är en låt som man spelar när brudparet marcherar in)
Självklart måste det vara cellospelande, absolut! Inte för kyrkligt, då blir det tråkigt.
Jag är nog inte världens fantast i kyrkligt, men bröllopet ska självklart vara i kyrkan, eller på något fint ställe på landet. Nu blev jag lite osäker... Men antingen eller.
Mm, storslagna planer, jag vet. Säkert i Skåne också, nu har jag två punkter som är rätt säkra, att det ska vara cellospelande och att det ska vara i Skåne, resten är jga ovetande om.
Fast det kan ju ändras, ja vi får väl se om sådär 25 år kanske, haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0