Home, kanelbullar och Harry Potter

Kommit hem från Skåne (igår) Läst i Harry Potter, ätit kanellbulle efter lunchen (idag) Cello <3 (imorgon)
I tisdags tog jag tåget till Skåne, haft världens bästa vecka, ni annar inte - ni kanske annar lite om ni får se bilder, då kanske det är lite enklare att förstå. Igår tog jag tåget hem, nej, ville inte... Lyssnade på musik hela vägen hem, om och om igen, bäst var att lyssna på cellon som jag spelat in på mobilen...
Nu sitter här... "Drömmer mig tillbaka till mitt paradis"...
 
Har lite Harry Potter tema just nu, läst ut första boken och tänkt att se första filmen.
Börjat på andra boken (igårkväll) så bra! Tänkt att läsa alla böckerna och se alla filmerna.
Läst över 100 sidor redan!
Kan knappt slita mig från boken, det var med möda jag satte mig här...
Vill bara läsa mer, mer och mer... "Jag är en bokslukare"...
 
Hade nästan glömt bort hur gått en kanellbulle smakade tills nu... Mm, dem är så goda, vill ha mera!
Skulle kunna äta upp minst 100 till, eller kanske 200 :P Vill ha.
Måste baka någon dag... "Baka kanellbullar"...
 
Cello, snart, imorgon, åh längtar!
Gått här och längtat ihjäl mig hela lovet på att cellon ska börja, på att det ska blli måndag och jag ska få spela cello. Jag ska få spela cello! Imorgon! Jippi! <3
Känns lite som att när jag gått här och längtat, att jag har påverkat att tiden flugit förbi, vilken härlig kännsla det är... "Livet är så orättvist, ena stunden får man inte spela cello, i andra stunden får man inte var i Skåne"...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa♥

Sv: neej jag tycke att Oscar skulle vara kvar, han var ju ssåå bra! :)
Oo ja, choklad e gott! Hihi tack :P


MUMS KANELBULLAR :D
Kram!

2012-11-04 @ 16:48:41
URL: http://Blomqvistbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0