Grönska - rum

Nu tänkte jag vissa er hur jag tycker att ett rum som utstrålar grönska ser ut...
Trädgårdar, då tänker ni förmodligen, men en trädgård är ju inget rum... Jo!
Har ni inte hört "En trädgård det är som ett rum", har ni inte någon gång hört det utrycket?
Jag tycker att en trädgård utsrålar grönska, finns så många trädgårdar i landet,fula, vackra.
Vackra med statyer, blommor, dekorationer.
Ja tänk vad mycket man kan göra med naturen,ibland kan det till och med, för mig iallafall, kännas som om vi förstör våran natur lite när vi gör om den.
Jag minns att Vida berättade för mig att när hennes mormor och morfar flyttade och det flyttade in några nya i det huset, vet ni vad dem nya gjorde? I trädgården, eller alltså huset var väldigt nära havet, men ändå så byggde dem en stor pool. Alltså! Jag förstår mig inte på sådana människor som ska hålla på att förstöra naturen på det sättet, sjukt onödigt att bygga en stor pool när havet fanns i närheten. Havet är också mycket bättre, jag menar vad är en pool gämförelse med havet? En simpel pool!!
Så tänk på det när ni gör er egen trädgård, gör den ändå inte för avenserad...
Kram <3  

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Sv. Ja, verkligen :D Tack, nog på automatisk inställning. har ju också redigerat dom.

Kram

2012-11-06 @ 16:36:38
URL: http://nicolinaforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0