Dagen innan Skåne

<3Skåne<3 snart och  jag är verkligen glad.
Mer mäe glad faktiskt!
Det ska verkligen bli kul, kommer åka tåg dit sen kommer jag vara där till lördag.
Kommer komma dit ungefär vid 3 - 4 tiden sen kommer vi få skjuts av några där.
Åh lovet kommer bli så bra när jag kommer vara där!
Kommer nog träffa några och kommer få en superbra Hallowen.
Minns för något år sedan  då när jag var i Skåne och det var Hallowen jag gick med henne till grannarna, iallafall en granne, ;)
Fick ett chokladkex då, det var ju ändå rätt bra!
Kameran hänger med, så ni kommer få fullt med bilder på söndag.
 
Vet inte vad jag gör nu, eftersom detta är tidsinställt, men jag tror faktiskt att jag antingen har gäster eller så är jag säkert på promenad med kameran.
Hoppas ni haft en jättebra dag, kramar från mig i Skåne <3
 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0