Betyg från årskur fyra!

Ni måste verkligen läsa det här på denna länken:
http://www.svt.se/nyheter/sverige/fp-vill-ha-betyg-fran-arskurs-fyra
Betyg från årskurs fyra? Jag fattar verklien ingeting!
Varför ska man ha betyg från årskurs fyra? Det är lite väl övedrivet kan jag tycka :/
Jag är verkligen emot det, okej det är inte bestämt ännu men denna länken fick mig verkligen att, nej usch. Hoppas inte det kommer bli betyg från årskurs fyra.
Från 6:an är helt okej och bra faktiskt men innan 6:an tycker iallafall jag, behöver man träna lite mer i lugn och ro och inte tänka på massa betyg.
Fyrorna behöver fortfarande liksom träna, nej usch det här gör mig inte glad... Raka motsatsen faktiskt, arg och sur.
:( :((( :( :/
Vad tycker du om att man kanske skulle få betyg från årskurs fyra? :)
 

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; Haha, men egentligen så låter ju pangkakor bra mycket festligare än pannkakor! Men åh om du gillar banan så borde du verkligen testa. Det är bara att mosa en banan och röra ner i smeten och sen steka som vanligt. Lätt som en plätt och väldigt gott!

2012-11-12 @ 21:54:47
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0