Morgan Alling

Vet ni vem Morgan alling är? Ni kanske vill vet? Här kommer svaret...
 Morgan Alling, född Persson år 1968 i Mölndal. Morgan är brorson till Siw Malmkvist. Han är en svenska skådespelare, manusförfattare och regissör.
Mellan åren 1987-1990 så studerade han "Teaterhögskolan" i Malmö. Han har deltagit i Let´s dance år 2009 och kom då trea. Han har både bott på barnhem och fosterhem, som fyra åring...
Han har redigerat Romeo och Julia som han gjorde i Jakten på Julia, samma år gav han ut en bok, året 2010.
Just nu bor han med sin fru Anna-Maria Dahl och två söner i Stokckholm i Södermalm.
Han har vart med i väldigt mycket saker, både tvprogrammet och teatrar. Senast var han med i "Två herrars tjänare", sjukt bra och han bjöd på sig själv verkligen, kollar på det för andra gången i rad, hahaha  ;)
Sjukt rolig för han bjuder på sig själv, jag hoppas verkligen att jag får gå på en av hans föreställningar som han är/kommer vara med i.
Nää nu ska jag fortsatta titta och lite kommentarer, men kanske nt svarar på alla... :/ Ni får se. Hörs imorrn, pussis <333

Kommentarer
Postat av: MOA

sv; jag tränar 4-6 gånger i veckan :)

2012-05-07 @ 18:13:05
URL: http://mmoamatilda.blogg.se/
Postat av: tess

sv; Ja visst var de! :D

Hitta de på lookbook.com :)

Och ledsen för sent svar! Haft problem med internet o inte suttit vid datorn så mkt.



Han är rolig han :')

kram

2012-05-07 @ 22:07:51
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0