Fredag

Heej alla bloggare - läsare <3
Skolan har varit väldigt rolig - egentligen hände det inget speciellt - men ändå så var det roligt!!
HAHA, men först imorse var jag i Brommaplan där jag gjorde en sak, sen skulle jag till skolan och då först trodde jag att vi skulle äta vid 10.05 men neej... Skulle ju egentligen äta 11.05, så imorse när jag, mami och Riber kom tillbaka så ville jag skjunda mig shit mkt men lillebrorsan ville att jag skulle gå med dem så gjorde det och det vissade ju sig att jag nt skulle äta förän om en timme då. Jaa så då hade jag tur!!
Idag i skolan var det två föräldrar med också, heela dag, men det var mest trevligt tycker jag ;)
Ja och på bilden så jobbade vi med lera, det var roligt, men det var shit svårt att göra ett piano!
Och så på musiken fick vi göra massa annat, ja vad gör man på muiken? Vi sjöng en låta, ni vet mamma mia, den och så spelade han så skulle han (vår musiklärare) vissa hur långa fjärdedelar skulle vara och massa med sådana saker.
Så jag är jättenöjd med dagen vill jag bara säga <3

Jaa, nu ska jag fixa ett annat inlägg, men venne om jag hinner svara på kommentarer, ni får helt enkelt se det :D
Annars gör jag kankse det lite imorgon.
Men älskar er kom ihåg det <3
Puss
is <3

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tack för din fina komentar! :) Vilken fin blogg du har! Kram <3

2012-03-27 @ 20:17:26
URL: http://blogg.by/cathrine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0