Vädret i juni?!

Vädret i juni är verkligen såhär konstigt, håller ni inte med?
Alltså typ först är det :( tumme ner, sen tumme upp :) osv, osv sådär i all oändlighet, så tycker jag vädret hitills har vart i juni, ja hela denna sommar... Och gissa om jag är nöjd? Svar: Nej! Onöjd med vädret, men vem är inte det liksom?
Bilden är från i maj, på bröllop. Mine för alltid <3
Och ja, som ni ser så var det väldigt fint väder då _____ I Göteborg :D
Kramisar!
 
Viktig info är att jag inte kommer vara så aktiv med bloggen denna veckan, men det kommer komma tidinställda till nästa vecka så att ni vet och kommernaterna kommer jag ta tag med på allvar när skolan börjar, LOVAR <3
Älskar er!! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Tack snälla du! :-)
Flyget gick kl 06:05 från arlanda så var vi väl vid hotellet runt 12-13:00 kanske :)

2012-06-25 @ 11:20:48
URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0