Hemma från Skåne

Heej sötnosar, nu äre 2012 och jag är hemma från Skåne när jag lämna Stockholm så var det fortfarande 2011, men aa nu äre ju nytt år. Hur har eran start på detta år varit då?
Mitt har bara varit uppåt, alltså najs, najs och åter najs.
Har massa bilder från Skåne men kan nt ladda upp dem nu eftersom det är nåt fel, men tänkte berätta lite kort om vad jag gjorde där iallafall.
Vi åkte ju ner på lördagen, dagen innan nyårsafton, sen på nyårsafton så var jag ute och fotograferade, sen åkte vi till min farmor och fira jul där vilket var skit kul.
Vi tände en raket och jag fick rosa chanpanj alltså det var alkoholfrit, typ för barn.
Sen lyssna vi på klockorna som slog lite gran och tittade på flera raketer. Sen satt dem vuxna och prata men sen gick jag o la mig, vi sov där till den andra dagen.
Ja sen har jag varit på landet och var mest inne därför var supper dåligt väder men några dagar var jag ute, sen fick vi besök av några. Och jag gick massa härliga promenader,  och i förgår träfa vi några grannar där alltså några barn, två barn som är syskon (dem är lite yngre än mig) men sen gick vi en promenad, dem är också sjukt bra vänner! Roliga och snälla.
Ja det var en liten resomering! :D
Kom på att jag har några bilder faktiskt som jag laddat upp från mobilen, men vissar dem i nästa inlägg.
Kanske inte hinner svara på särskilt många kommentarer men svarar mer imorn i så fall.
Hörs om en stund med alla bilder då. <3

Puss//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0