Snygga tv-apparater

Hemma hos mig har vi en sådan här tråkig tjocktv, ful och gammal, usch... Måste man inte ha en snygg tv, annars kanske man inte vill titta på tv bara för att tvn är så ful? Nej, fats dte känns nästan så...
 Den ser ut ungefär så här, usch...Inte ofta jag tittar på tv kan jag ju säga ;)
 
Om jag hade en sådan här, åh skulle älskat tvn i sådana fall, men det är ju bara drömmar, drömmar, drömmar... Drömma kan man ju alltid göra.
Men om jag hade en sådan här platt- tv, så snygg, så skulle jag titta på tv mycket oftare måste jag säga.
(Förmodligen är det bra kvalite också, har en känsla av det)...
Kram <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch ja, tjock tv känns inte lika rolig, och de tar upp mycket mer plats också!

SV: Ja det har hon, och hon sjunger lika grymt fortfarande!
Haha, inte jag heller. :) Hahha, jaa ! :D
Precis! Jag gillade rosa mer när jag var liten, fast det kanske är ganska vanligt att man gillar det som liten?
Jaa. Haha, det har faktiskt inte jag sett ! :o ^^
Det måste man. Jag försöker att vara försiktig med min, men allt kan ju hända (även om man såklart hoppas att inget händer!).

Kram!

2012-12-12 @ 18:59:46
URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: mira lindberg

Jo, jusdet när du fyllt i din bloggadress så komemr man inte direkt till din blogg, :)

2012-12-12 @ 21:52:00
URL: http://miralindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0