One direction!

De senaste månaderna har hjag börjat lyssna mer och mer på dessa killar.
Deras band heter One direction eller som vissa säger/skriver (1D), medlemarna i bandet heter Naill Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles och Louis Tomlinson.
Alla sökte till sjunde säsongen av Usas X-factor, fast då kände de inte varandra, de sjöng till en början själva var och en för sig själv.
När de vart med ett tag i programmet satte de som satt i juryn in dem till en grupp, det var så gruppen bildades.
Och dte höll till en tredje plats i X-factor.
Gruppens första låt, "What makes you beautiful" kom på första plats på den brittiska singellista.
 
Den här låten är min favorit av One Direction, den är helt grym :D
Kanske gillar jag den så mycket för att den påminer i början om Chris Medinas "What are words" och den låten, den betyder sjukt mycket för mig <3
Kramar till er alla <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, 1D ! <3

SV: Haha, ja det kan man ju undra! Jag tror inte heller att det är fake, ser ganska riktigt ut med sättet som de har filmat!
Kram!

2012-12-05 @ 20:07:47
URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: mira lindberg

LOVELOVELOVE

2012-12-05 @ 20:54:14
URL: http://miralindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0