Lucia 13 december 2012

Så var det 13 december igen då, då... Känns som om att det var igår senast, fast det var ju för ett år sedan.
Den här terminen har gått/går så himla fort, ja hela det här året!
Imorrse lyckades jag komma upp tidigt, blev lite luciatittande på tv innan frukost, fast hann inte titta klart. Resten fick jag lyssna på från köket. - Det var verkligen vackert, alla sjöng så fint.
Gladast blev jag när det var koppången, jag blev verkligen överaskad när jag hörde den och störtade in till vardagsrummet igen. Något av det roligaste med att spela cello är att efteråt hör man låtarna nästan överallt, som tex på luciafirandet. - Koppången var bäst <3
 
Luciafirande från 2007 med Koppången, hon som sjunger är släkt med han som skrivit låten.
 
I skolan blev det också lite luciafirande, gick till grimstaskolan och såg på luciafirande, fint var det och i skolan blev det också luciafirande med lussebullar och päronsmak på smakis. Mysig lucia blir slutsatsen!
 
Annars idag har det inte hänt någoting, ingeting, ingeting roligt iallafall, nej...
Nu ska jag ta och leva livet, lyssna på musik, njuta helt enkelt och vänta in morgondagen.
Kram <3
Eftersom att det är en speciell dag, lucia, får ni en vinterbild från förra helgen. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Var gärna med i dagens grymma tävling! :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-13 @ 17:12:30
URL: http://adaras.se
Postat av: Fanny

SV: Jaa, det händer ju inte igen på 100 år, så det är ju ett tag kvar, haha.
Nej, man vet aldrig!
Nej eller hur. Alla tjejer gillar ju inte rosa utan gillar mer "killiga" saker, precis som en del killar kan gilla att sminka sig/leka med dockor osv. Inget fel i det egentligen! Man får acceptera alla för vad de är :)

2012-12-13 @ 18:06:54
URL: http://fantanizer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0