Justin VS 1D

Justin Bieber, rätt ung men med en stor röst... Han sjunger inte dåligt men jag är inget fan av honom, tyvärr.
Ibland har han sjungit med Nicki Minaj, det har vart rätt bra, fast fortfarande inget fan, här kommer en låt en gjort/sjunger själv. 
De här är en grupp som jag börjat lyssna på mer och mer på den senaste tiden, kan bero på att jag har så många vänner som gillar One Direction. ;)
Jag har börjat gilla deras låtar grymt mycket, speciellt "They don´t know about us", för att den påminer så sjukt mycket om "What are words" och den låten betyder så sjukt mkt för mig <3
Fast alla andra låtar är också bra, här är en grym låt!!
 
Vilka tycker ni är bäst, Justin Bieber eller 1D? :D
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0