Franskt och juligt

Sista gången på cellon, för terminen fick jag en fransk låt, Noel, som betyder jul på franska.
Den är väldigt fin, så njut, nu när jag ändå har cello här ;)
 
Spelade in detta igår, det låter kanske inte hundra, men ni ska veta att det låter bättre och bättre för varje gång jag spelar låten, om man gämför med hur det lät innan, första gången, första veckan... Mycket sämre! Haha.
Sådana här cellovideos, älskar att sitta och trixa och fixa med de, så kul när man får se resultatet.
Och den här bra kameran som jag nu har, den har använts mycket, det är med den jag filmar dessa videor, men en riktig filmkamera skulle inte sitta illa till en sådan video ;)
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0