Cubus!

Ni har säkert varit inne på Cubus...
För några år sedan så fanns inte Cubus i Vällingby, men sedan fick även Vällingby Cubus, det var roligt!
Då hade jag bara läst om Cubus på andra bloggar, så jag hade blivit lite intresserad/nyfiken så, så fort Cubus kom till Vällingby var jag såklart tvungen att gå dit :D
Cubus är inte världen billigaste affär, det har jag lärt mig. Jag vet billigare affärer. Men jag tycker att kläderna inne på cubus är väldigt snygga, det måste jag säga!
Det är också rätt bra kvalite tycker jag, inte dåligt som på vissa andra affärer.
Ja, man kan helt enkelt säga att Cubus levde upp till mina förväntningar, men det är inte den affären jag handlar mest i, fast Cubus är en av mina favoritaffärer.
Vad tycker ni om Cubus? :)
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0