Börjat dagen med...

... Läsning! Hela förmiddagen har jg legat och läst, har absolut inte haft någon ork till att göra något.
Mår absolut inget vidare didag. - Huvudvärk och allt som tyder på början till en förkyldning.
En fin bild från Sankt Birgitta kyrka från senaste konserten (11 december)
 
Nu precis åt jag lunch och under eftermiddagen har jag ingen aning om vad som händer.
När jag är klar här blir det lugnt, mer läsning. Boken jag läser heter förresten "Den tredje flickan", sjukt bra bok måste jag säga som man fastnar i direkt och knappt kan slita sig från. Om det där låter lockande så kan jag också säga att boken är skriven av Agatha Christie.
 
Innan jag avslutar måste jag bara får berätta om en sak. Jag skrev ju om cancer i veckan, eller om det var förra veckan, och i torsdags såg jag på ett jättebra, väldigt intressant program som heter "Barn på sjukhus", programmet handlade i torsdags om just cancer. Det var en 12 årig tjej som för ett år sedan hade fått en hjärntumör. Och för ett år sedan, hon såg helt annorlunda med hår, hon var på ett helt annat sätt. Ja, ni kan kolla på programmet och ni klickar in på den här länken:
http://www.svt.se/barnkanalen/barn-pa-sjukhus/ Jag tycker ni ska ta er tiden att se på detta!
Varma kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0