Veckopeng <3

LOVE idag blir det veckopeng!! Yes yes,    längtat eftr de hella veckan´, hihi! Tänkte nämligen skila upp till vällingby imorn o njuta lite ba. ( Hahaha) Nä men tänkte köpa en sak om den finns kvar :)
Kommer såklart vissa också i sånna fall om jag köper nåt.

Jaa men idag var jag tillbaka i skolan, ( PÅ en fredag, skiit!!! )  Jaa händ ent något specielt där, samma vanliga saker, bild, musik osv...
Idrott ockås faktist, Vi hade orgentering :/ Nt värden bästa men bättre än mycket annat.
Jaa hihi, nu ska jha väl göra något av denna dag :) NT ba sitta här.
Ska typ göra lite te o myssa i min fotölj med en bok tror jag.
Kanske ringer någon annars.
Hahaha, ni får ha de bäst iallafall!!!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0