Roa mig me Film ( filmis )

Heej allihop där ute i vida värdesn :)
NU siter jag här o mysser! Har det ba bra och försöker bli frisk helt enkelt.
Lite senare om en stund typ ska jag ta en cykeltur me mami. ( Hon måste pumpa cykeln, hahaha )
Sen blir de lunch.
I eftermiddag ska mami handla, så då ska jag se en film.
Vet ej vilken det blir... ÄR lite osäker på vilken, hitar knapt, eftr jul ska jag nog ta en chopping när jag köper en film + kanske en plånbok.

Igår eftr jag hade bloggat så drog jag ut, träffa bästa Nattis då!
Drog hem till henne o käka kanelbullar. Stora och ass goda!!!! <3
Sen gickn vi runt ute o ba chilla, nt vet ja!!
Hade tråkigt ba...
Senare drog jag hem o kolla på film
Blev denhära...

Bläkhjärta! <3
Verkligen ass bra film, har set den förut men kom nt ihåg hur bra den var.
NI måste se den! <3

Jag när jag mysste framför filmen :D
Blev skit mörkt i rummet senare oo blev jätte myssigt :D

Hihi! Nu ska jag svara på frågorna från frågestunden :D
Och jag hoppas att ni kommer bli nöjda med dem svaren
KRAM sötnosar//Hanna

PS: En hemlighet ( Funderar faktist på att se Bläckhjärta igen ) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0