Lördag!! Idha! <3

Jha äntligen!!!!
Hihi, hokus pokus så var veckan slut :)
Hahaha.
Och imorn så är det 1 års jubeleum på bloggen, har ahft denhära i 1 år.
Jag kommer nog ha den typ..., ne jag vet nt riktigt men länge :D

Iallafall, igår eftermiddag träffa jag Bästa Nathalie en stund, va typ me henne o sen fick vi maränger mumsigt!! Va ass länge sen.
Idag tänkte vi igenligen dra till kista men blev nt något av det eftersom att en annan sak ab kom ivägen.
Meeen jag drog upp till vällingby och köpte två små vackra saker!
( NI får se dem om en stund. )
...Men först dagen iallafall.
Eftr jag varit i vällingby så träffa  jag mami o Riber  och sen kolla vi på skor osv...
Sen drog jag hem ( dem cykla och jag gick )
Sedan nys åt vi lunch, rotmos och korv med senap, ass gott!! Senapen var verkligen god, nästan typ den godaste jag ätit på länge ;) Haha.
Jaa och snart ska jag o family dra ut på en prominix och träffa några.
" Kanske spela fotboll ", kanske Riber och pojken i den familjen älskar fotboll, dem går faktist i Ängby IP
Någon som spelar där?

Ladade nys ut bilder på datan så nu kommer en bild till er som jag bjudre på idag!! <3
Elr två kanske...

Jaaag <3

Bjuder!!
( Hahahahaha! )

Nu ska jag ba ha tråkigt och vänta på att vi ska ut.
Vissar såklart också dem  nya sakerna, najs!!
Ha det bäst!! <3
//Hanni 12 år

Kommentarer
Postat av: Emi

Nice att din blogg fyller ett år :)



svar: Tack ^_^ Jag är grymt nöjd, haha. Ja, vitt är otroligt praktiskt eftersom man kan i stort sett alla färger med det :) I mitt förra rum (innan jag flyttade) var väggarna svarta och röda, så det är en stor skillnad nu haha ^_^

2011-10-08 @ 14:09:18
URL: http://imaginarychaos.se/log/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0