Förskyld

Heeej sötnosar :)
NU hra jag blivit förskyld igen, det känns uselt :(
Är snuvig o så, massa mer...
Ska njuta framför dattan nu iallafall, ska lyssna på musik lite, o kolla fb.
Föresten, om ni har facebook så kan ni gärna adda mig om ni vill :)
Då kan ni veta mer om bloggen o så.
Aaa men mami ska städa snart så ska hinna kolla lite först!!

Jag o min biologibok
Vad har ni för biologibok?
Hihi.

OM jag lyssnar på musik kankse det blir denhära, hihi.
Vad tycker ni om den?
Hihi.
Nuu ska jag ta det lugnt och ba slappa!!
Slappdag då rå.
PUSS på er!


PS// Innan jag avslutar helt vill jag bara säga att jag tänker ha frågestund i bloggen nu så fråga NUUU!
KOM IGEN!

Kommentarer
Postat av: puffiie

Hej fina du! ^.^

Hoppas att du har haft en bra dag! Allt bra?



Var gärna med i min veckans blogg tävling om du vill.

KRAM ♥

2011-10-05 @ 21:09:13
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0