1 år!!

Heeej!!
Idag är jag extra glad, Jag har nämligen haft denhära bloggen i 1 år.
Tjoho!!
Hehe.
Tänk att jag hållt det så länge, undra om jag kommer ha den ännu ett år, kommer jag säkert!! <3
Det är verkligen roligt!
Tänkte försöka hitta några bilder till detta inläg, det är ju speciellt!!!
Jag kan kanske börja med dethära...
jag är bäst
Minnen!! <3 hihi.
Det var det allra allra första bilden på bloggens om jag hade.

Minnen forever <3
( Vet nt om den tiden finns kvar längre, saknar den hemskt mycket!! <3 )



Senaste bilden på mig själv!! <3
Hihi.

Allra senaste bilden :D

Nu ska jag hitta två lite mer festliga bilder

Va ba tvungen <3333

En tårta!! festligt elr? ( Kommer från min födelsedag! )

Ett ljus, festligt <3

Hihi, sugrör!

Choklad, massa mer... :)

Sugrör!!

Återkommer senare!! <3


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

ja jag använder photoskape:)

2011-10-09 @ 15:38:04
URL: http://eemma.se
Postat av: Denise och Malla ♥

Aha grattis då!

Jo min helg har vart helt okej! :))

2011-10-09 @ 16:10:48
URL: http://denisemalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0