Boktips


Författare: Michelle Paver
Baksidan:
Tålvåriga Torak är ensam, sårad, skräckslagen och måste fly. Hans far ligger död bredvid honom, attackerad av en demon i skepnad av en björn-en demon med kraft att förgöra världen...
Torak har gett sin döende far ett löfte.Han ska söka upp Världanas berg för att få hjälp att besegra demonen.
Hans enda följeslagare är en övergiven vargunge, och tillsammans ger de sig av på en lång och farovfylld vandring genom Strskogen. När de röda ögatstår högt på himlen måste Torak möta sin fiende...


Kommentarer
Postat av: Lilly

hej Hanna SV. jag är 11 år gammal fyller år den 11 november. vad skrev du fel på google. Min familj vet inte om min blogg och jag vill helst säkra den så de säkert inte hittar den!!!!

2011-05-19 @ 19:38:07
URL: http://muffelilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0